Subject: Volikiri
From: "Diana Teemo" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Thu, 16 Jan 2025 09:15:58 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Küsin nõu seoses asutuse volikirjadega.
Kas asutuse poolt saadetud volikiri, mis sisaldab töötaja nime ja
isikukoodi, võib olla avalik või peaks siiski olema juurdepääsupiiranguga?

Isikuandmete kaitse üldmääruse (IKÜM) artiklis 4 punktis 1 on välja toodud
nii:

„isikuandmed“ – igasugune teave tuvastatud või tuvastatava füüsilise isiku
(„andmesubjekti“) kohta; tuvastatav füüsiline isik on isik, keda saab
otseselt või kaudselt tuvastada, eelkõige sellise identifitseerimistunnuse
põhjal nagu nimi, isikukood, asukohateave, võrguidentifikaator või selle
füüsilise isiku ühe või mitme füüsilise, füsioloogilise, geneetilise,
vaimse, majandusliku, kultuurilise või sotsiaalse tunnuse põhjal;

Lugupidamisega

Diana Teemo
kantseleijuhataja
437 4290

www.olustvere.edu.ee <http://www.olustvere.edu.ee/>